تصویر هدر بخش پست‌ها

The realm of the eagles

اینجا یه وب زیبا با کلی رمان های قشنگ و چالش های خفنه .. از اینجا اومدن پشیمون نمیشی ^_^ پس هر روز به وبلاگ سر بزن که کلی پست های رنگی در انتظارته 😍💕

دارک‌..🥀

| Panis

🥀

تصویر پروفایل 방턴💜🇰🇷 سطح تجربه 방턴💜🇰🇷
방턴💜🇰🇷
5 ماه پیش
هی.... عشق من فوت کرده😭و وقتی فهمیدم زار زار گریه میکردم
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
5 ماه پیش
اشکال نداره.... سرنوست اینجوری رقم زده شده ناراحت نباش اون الان جاش خوبه :)
تصویر پروفایل 방턴💜🇰🇷 سطح تجربه 방턴💜🇰🇷
방턴💜🇰🇷
5 ماه پیش
جاش که قطعا خوبه ولی چرا منو نبرد من موندم و کلی خاطره😢
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
5 ماه پیش
نمیتونم به خودم اصرار کنم گه درکت میکنم چون واقعا نمیتونم چون تاحالا اینجوری نشده ولی رفتنش برای من از مرگ بدتر بود ....
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد