تصویر هدر بخش پست‌ها

The realm of the eagles

اینجا یه وب زیبا با کلی رمان های قشنگ و چالش های خفنه .. از اینجا اومدن پشیمون نمیشی ^_^ پس هر روز به وبلاگ سر بزن که کلی پست های رنگی در انتظارته 😍💕

ازدواج اجباری#62

ازدواج اجباری#62

| Panis

برای خوندن پارت 61 بکوب

برگشتم سمت نگاه کامران داشت با چشای خمارش میخوردم بهش چشم غره رفتم و برگشتم طرف نوشین -خوب بهار خانوم این جوجوی ما که اذیتت نمیکنه -نه بابا بچم تازه سه ماهشه کیانا-الهی عمه قربونش بره سرمو انداختم پایین و چیزی نگفتم به گلای فرش نگاه میکردم ولی فکرم جای دیگه بود کیانا ادم خوبی بود نمیدونستم چرا دارم باهاش اینجوری رفتار میکنم درسته من از کامران ضربه بدی خورده بودم ولی کیانا این وسط چه گناهی داشت -بهارررررررررررررررر با ترس برگشتم طرفم نوشین و گفتم -کوفت سکته کردم نیشش باز شدو گفت -خوب سه ساعته دارم صدات میکنم جواب نمیدی چپ چپی نگاش کردم که با خنده صورتمو باوسید و گفت -الهی قربون اون چشای کاجت برم عزیزم با حرص گفتم -نوشییییییییییییین ببند -چشم -رفتم کنار علی نشستم تنها جای خالی کنار اون بود سرشو کنار گوشم اوردم و گفت -هنوز با این رفیق ما اشتی نکردی؟ -نه -چرا؟ با نگاه غمگین برگشتم طرفش و گفتم -واقعا نمیدونی چرا؟ سرشو تکون داد و گفت -میدونم ولی کامران رفتار اون روزش دست خودش نبود بهت حق میدم بهار بایدم شاکی باشی ولی خوب کامران گفته بود نباید خانوادتو ببینی توهم مقصری اشکی که از چشمم اومد پایین سری با دست پاک کردم و همونطور که صدام پایین بود با بغض گفتم -ولی این حق من نبود که به خاطر اینکه خواهر و پدرم و تو خیابون دیدم اینجوری کتک بخورم تا حد مرگ پیش برم علی دستمو گرفت و گفت -میدونم ولی ازت خواهش میکنم کاری نکن که هم واسه خودت بد بشه هم کامران،کامران مرد خیلی مغروریه هیچ وقت حاطر نیست غرورش و بشکنه...

تصویر پروفایل mohamad khajeh سطح تجربه mohamad khajeh
mohamad khajeh
4 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
4 ماه پیش
🙂
تصویر پروفایل 𝕬𝕸𝕴𝕽 سطح تجربه 𝕬𝕸𝕴𝕽
𝕬𝕸𝕴𝕽
4 ماه پیش
خوبه🤡
تصویر پروفایل 𝓡𝓲𝓷𝓪 سطح تجربه 𝓡𝓲𝓷𝓪
𝓡𝓲𝓷𝓪
4 ماه پیش
خوبه؟ خوبه؟ عالیه رمان باحال تر از این ندبدم
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
4 ماه پیش
🙂✨️
تصویر پروفایل ریحان سطح تجربه ریحان
ریحان
4 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل ZAHRA:)...... سطح تجربه ZAHRA:)......
ZAHRA:)......
4 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل Kb سطح تجربه Kb
Kb
4 ماه پیش
مثل همیشه فوق‌العاده
عیژون اینم مث همه ی پارتا عالی بود 😀👏🏻
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
4 ماه پیش
عیجان😃
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد