تصویر هدر بخش پست‌ها

The realm of the eagles

اینجا یه وب زیبا با کلی رمان های قشنگ و چالش های خفنه .. از اینجا اومدن پشیمون نمیشی ^_^ پس هر روز به وبلاگ سر بزن که کلی پست های رنگی در انتظارته 😍💕

بازی عشق p¹⁹

بازی عشق p¹⁹

| . 𝓶𝓪𝓼𝓾𝓶𝓮𝓱.

برووو

رونا به حال خودش خنده ای کرد و توی دل خودش گفت:

ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻢ
ﮐﻪ ﮔﻤﺸﺪم ؟
ﯾﺎ ﺗﻮﯾﯽ
ﮐﻪ ﭘﯿﺪﺍ نمیشی .

از سر جاش بلند شد و با تمام توانش با دویدن از اون عمارت نفرین شده بیرون آمد. آسمون هم تیره شده بود و داشت به حال رونا گریه میکرد.
بارون با ملایمت به صورت رونا میخورد و رونا هم با گریه داشت کنار خیابون پر ماشین میدوید.
هیچکی توی خیابون نبود و رونا تنها کسی بود که اونجا بود وسط خیابون خلوت وایساد و شروع کرد به زجه زدن همراه گریه .
سرش رو بالا آورد و به آسمون نگاه کرد و گفت:

خــــــــــــدايــا ؟ 
                     هستــــــــــي...؟
حرفـــــــي دارم...
                    ميشنـــــــــوي ؟
خواستــــــــه اي دارم.
                  گوش میدی؟......

پـــــــــول نميخواهم
                 کارنميخواـــــم
قــــــــدرت نميخوام
            شــــــــهرت نميخواـــم...

من کــــــــــــــه هيچ

           من که شکستم

اما هيـــــــــچ اميدي را نااميـــــــــــد نکن 
خدا.

دیگه پاهاش توان ایستادن رو نداشتن روی زانوهاش فرود آمد.

عشق خیلی چیزه خوبیه ... اما برای بعضی ها حکم شکست رو داره.
بعضی هارو شاد میکنه... بعضی هارو میشکونه

+مامانننننننن 
+اگه می دونستی چقدر تنهام 
همیشه بـرام اشڪ مــی ریخــتــی 
اگــه مــی دونــســتی
هــمیشه اشــڪ میــریزم
هــیچ وقــت تنهام نمیزاشتی

      
از زبان جونگ کوک ***

پوفی از روی عصبانیت کشیدم .
باید برم خونه ... شاید برگشته باشه.
به سمت خونه حرکت کردم ...
در رو باز کردم و وارد خونه شدم.
یکم که جلو رفتم شیشه های خالی یونجو رو دیدم که روی زمین افتادن و کمی شراب قرمز رنگ توشون هم روی زمین ریخته
جلو تر که رفتم رونا رو دیدم که یه شیشه ی شدن و توی دتش بود و چشماش قرمز بود و موهای کوتاه شدش توی صورتش ریخته بود.  
تو شک رفتم ... چش شده بود .. الکل ؟؟؟
اونم پنج تا بطری
_رونایا ... تو ... تووو .. چت شده 
+برگشتی 
_عزیزم .. نمیگی چی شده ... چرا الکل خوردی.
+چرا از خودت نمی پرسی چی شده ؟؟
_رونا من نمیفهمم چی میگی ؟
+واقعا 
جلو رفتم که رونا بلند شد و سر شیشه ی سوجو رو مستم گرفت و گفت:
+جلو نیا..
_رونا یا آروم باش و بگو چیشده ......باشه عزیزم 

 

بچه‌ها این متن های بلند رو رفیقم نوشته با تشکر ❤️🥰

تصویر پروفایل آدرین سطح تجربه آدرین
آدرین
4 ماه پیش
جونگ کوک با رونا چیز کرده؟؟؟؟؟؟؟😈😈😈😈😈
پنیر 🤔🤨
تصویر پروفایل 👑King hellcat👑 سطح تجربه 👑King hellcat👑
👑King hellcat👑
4 ماه پیش
عالی
قربانت ❤️
تصویر پروفایل فیلیکس سطح تجربه فیلیکس
فیلیکس
4 ماه پیش
رونا رو خیلی دوست دارم بلایی سرش نیار ولی جونگ کوک رو جرش بده
☺️🤝
تصویر پروفایل اما سطح تجربه اما
اما
4 ماه پیش
منم
وات فاز 😑
تصویر پروفایل William سطح تجربه William
William
4 ماه پیش
🙂🙂عالی
🫂❤️✨
تصویر پروفایل ریحان سطح تجربه ریحان
ریحان
4 ماه پیش
عالی بود
قربونت ❤️🫂
تصویر پروفایل فیلیکس سطح تجربه فیلیکس
فیلیکس
4 ماه پیش
چرا الکل خورد آخه چقدر این جونگ کوک آشغال هستش ای خدا😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هعیی 💔
تصویر پروفایل ZAHRA:) سطح تجربه ZAHRA:)
ZAHRA:)
4 ماه پیش
عالی
قربونت ❤️🫂✨
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد