تصویر هدر بخش پست‌ها

The realm of the eagles

اینجا یه وب زیبا با کلی رمان های قشنگ و چالش های خفنه .. از اینجا اومدن پشیمون نمیشی ^_^ پس هر روز به وبلاگ سر بزن که کلی پست های رنگی در انتظارته 😍💕

ازدواج اجباریf² #35

ازدواج اجباریf² #35

| Panis

:) لایک  🥺

علی گفته توم حتما بیای با التماس بهش نگاه کردم که گفت -باشه با خوشحالی رو نوک پام بلند شدم و لبشو بوسیدم -مرسیییییییییی -الو نوشین کامران اوکی داد -اخ جوننننننننننننننننننن ،ببین پس ما 6 میایم دنبالتون اوکی -باشه -راستی بهار شمارتو بده -0930...... -باشه الان من تک میزنم رو گوشیت،کاری نداری؟ -نه قربونت بای -بابای ساعت 5 و نیم بود که اماده جلوی اینه واستاده بودم مانتو سفیدم و با شال سورمه ای و شلوار لی سورمه ای تنگ با کفشای پاشنه بلند سفیدم پوشیده بودم موهامم همه رو فر کردم و کج ریختم تو صورتم وبقیشم با کیلیپس گندم بستم ریمل و خط چشم زدم و با رز گونه و رزلب صورتی تیپم تکمیل شده بود رفتم بیرون صدای حموم میومد...... 

 

حمایت  🥺

تصویر پروفایل Hadi Safari سطح تجربه Hadi Safari
Hadi Safari
7 ماه پیش
نویسنده نمیخوای
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
7 ماه پیش
چرا عزیزم خوشحال میشم 🥹
تصویر پروفایل 𝑁𝑎𝑧𝑖 سطح تجربه 𝑁𝑎𝑧𝑖
𝑁𝑎𝑧𝑖
7 ماه پیش
کی پارت بعدی رو میزاری؟؟
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
7 ماه پیش
تو وب لیدی باگ هست
اسمشو بگو برم ازش بپرسم
تصویر پروفایل R سطح تجربه R
R
8 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
8 ماه پیش
ممنونم:)
یا میگی چجوری قالب وبلاگتو ساختی یاااا........😈
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
8 ماه پیش
یکی از دوستای خوبم ساخته برام
عالی بود❤️👌 فردا به جای من بخواب 🙄😓🤕😞😴
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
8 ماه پیش
😚😂
تصویر پروفایل narges. سطح تجربه narges.
narges.
8 ماه پیش
عالییی
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
8 ماه پیش
تنگ
تصویر پروفایل 💜💜💜 سطح تجربه 💜💜💜
💜💜💜
8 ماه پیش
عالی بووووووووود
تصویر پروفایل Panis سطح تجربه Panis
Panis
8 ماه پیش
مرسیییی 🥹
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد