تصویر هدر بخش پست‌ها

The realm of the eagles

اینجا یه وب زیبا با کلی رمان های قشنگ و چالش های خفنه .. از اینجا اومدن پشیمون نمیشی ^_^ پس هر روز به وبلاگ سر بزن که کلی پست های رنگی در انتظارته 😍💕

رمان {راز پنهانی من}p1

رمان {راز پنهانی من}p1

| Venoosa

سلام اومدم با پارت اول رمانم ولی لطفا در وب اصلی ببینید

قبل از خوندن رمان پست معرفی رمان رو تما ببینید 

از زبان آنا:

با صدای آلارم گوشیم از خواب پریدم. ساعت 6:30 بود. سریع از جام بلند شدم و رفتم به طرف روشویی.

یه آبی به صورتم زدم و رفتم آشپزخونه. دره یخچالو باز کردم عسل و توت فرنگی رو برداشتم.داشتم پنکیک

درست میکردم که گوشیم زنگ خورد. رفتم سمت گوشیم دیدم مارگارت زنگ میزنه.گوشی رو برداشتم :

آنا:سلام صبحت بخیر

مارگارت:سلام صبح تو هم بخیر

آنا:کارم داشتی؟

مارگارت:فکر کردم خواب موندی گفتم زنگ بزنم که دیر نکنی

آنا:اها الان دارم صبحونه میخورم میام جای خوب بگیر

مارگارت:اوکی خدافظ

آنا:خدافظ

بعد قطع کردم. پنکیکم حاضر شده بود روش عسل ریختم و با توت فرنگی تزئینش کردم.

سریع خوردم تا دیرم نشه . بعدش رفتم لباسمو پوشیدم موهامو شونه زدم .

دانشگاه به خونم نزدیک بود پس پیاده رفتم .

دیدم مارگارت داره برام دست تکون میده . واسه روز اول هیجان زده بودم واسه همین

به سمت مارگارت دویدم و......

..........................................................................................................................

تموم شد خب برای پارت بعد

10❤  10🗨 

امیدوارم خوشتون اومده باشه

تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
2 ماه پیش
ههههههه
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
3 ماه پیش
خوب 😗🫠
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد