تصویر هدر بخش پست‌ها

The realm of the eagles

اینجا یه وب زیبا با کلی رمان های قشنگ و چالش های خفنه .. از اینجا اومدن پشیمون نمیشی ^_^ پس هر روز به وبلاگ سر بزن که کلی پست های رنگی در انتظارته 😍💕

واقعا میخوای بدونی؟:)

| Venoosa

واقعا میخوای بدونی آرزوی یه دختری که هنوز 12 سالش نشده چیه؟

واقعا میخوای بدونی من چرا وقتی از کسی خوشم میاد تنهاش میزارم یا قهر میکنم؟

واقعا میخوای بدونی؟ میخوای زیر این ظاهر مهربونم روببینی؟ 

پس جعبه دستمال کاغذی رو بزار کنارت چون قرار گریه کنی:

 

 

1-من آرزوم شدنیه ولی وقتی میخوام اون کارو بکن مکث میکنم

چون یاد کسانی میوفتم که برام مهمن فک کنم فهمیدی آرزوم چیه اگه اره کامنتش کن

2-  من کسی رو دوست دارم ازش دوری میکنم یا اگه قهر کردم انتظار دارم نازمو بکش 

و چیزی که گفتمو انجام بده

3- منی که میخندم میخوام دوستای زیاد داشته باشم واسه اینکه

از این حس تنهایی و پوچی دربیام

 

 

همین زیاد هم گریه اور نبود

 

تصویر پروفایل yamna سطح تجربه yamna
yamna
2 ماه پیش
زندگی عجیبه ولی چیزایی که تو نوشتی برای من اندازه ی سر سوزنه کاشکی من جای تو باسم من با دیگران خوب ارتباط برقرار می کنم ولی یک دوست صمیمی بیشتر ندارم من زندگیم انقدر بده که من دیگه مثل سنگ شده قلبم من دیگه انقدر درد و رنج کشیدم که دیگه گیره ام نمیاد یکمی کم اشک میریزم تمام من 11 سالمه
تصویر پروفایل MATILDA سطح تجربه MATILDA
MATILDA
2 ماه پیش
چون یه روز از این زندگی خسته شده بودم و رگ دستمو زدم 💔🥲
تصویر پروفایل 𝓡𝓲𝓷𝓪 سطح تجربه 𝓡𝓲𝓷𝓪
𝓡𝓲𝓷𝓪
3 ماه پیش
میدونی واسه رفیقام خودمو کوچیک کردم فهمیدم دنیا ازش هیچی رو نداره که بخاطرش رو غرورت پا بذاری احترام بلاکت ولی دیگه نه در این حد. ببین من بخاطر بعضی ها خیلی گریه کردم بخوام واست تعریف کنم یه دنیاست.
تصویر پروفایل Venoosa سطح تجربه Venoosa
Venoosa
3 ماه پیش
هروقت خواستی دردول کن و برام بو:)
تصویر پروفایل 𝓡𝓲𝓷𝓪 سطح تجربه 𝓡𝓲𝓷𝓪
𝓡𝓲𝓷𝓪
3 ماه پیش
از آشناییت خوشبختم راستی اینجا میتونی رو من برا رفاقت حسابکنی
تصویر پروفایل Venoosa سطح تجربه Venoosa
Venoosa
3 ماه پیش
منتظر پیامات حستم خوشگل:)
برای اینکه میخواستم خودکشی کنم قرص خوردم ۲ هفته بیمارستان بودم (:
من‌ خدم برات یه پا دوست و رفیق میشم غصه چی‌رو خوردی
تصویر پروفایل Venoosa سطح تجربه Venoosa
Venoosa
3 ماه پیش
هیی ممنونم بیا پیویم برای آشنایی
تصویر پروفایل panda سطح تجربه panda
panda
3 ماه پیش
اگه آرزوت مرگه باید بگم ، زندگی هنوز کلی مشکلاتشو نگه داشته تا از 12 تا 20 سالگی نشونت بده . از بعدشو خبر ندارم چون هنوز نرسیدم . ولی آرزوهات عوض میشن مطمئن باش .
تصویر پروفایل Venoosa سطح تجربه Venoosa
Venoosa
3 ماه پیش
ممنون
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد